Ett tillägg

Stina här. Det finns en sak till jag måste berätta om mig själv. Jag har ett bekräftelse/uppmärksamhetsbehov av rang som oftast tar sig i uttryck att jag fullkomligt älskar när folk "gillar" eller kommenterar mina grejer på facebook. Med denna vetskap ska ni veta att jag blev alldeles crazy bananas när jag nyss loggade in på fb och såg att inte mindre än femton (15) stycken hade gillat min senaste statusuppdatering. Hur löd den då tänker jag mig att ni tänker. Såhär:
idag lurade jag ett barn att hans pappa inte skulle hämta honom från dagis. Det var kul.

Och det vaaaar roligt. Det var fruktansvärt roligt att se hur förvirringen lös i hans ögon och hur man kunde ana en början till en darrande och övergiven underläpp. Sen sa jag att jag bara skojade.

Ja, som ni kanske räknat ut är jag även en ganska elak och hemsk person. Men bara ibland. Som t ex när folk inte kommenterat min senaste profilbild.

Ha det gött, nu ska jag kolla på Vem vet mest
ps, jag och amanda kollar resor ca 100% av vår vakna tid. Är peppad så det sjunger om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0